Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Η απάντηση της Μαρίας Ένεζλη στο troktiko




"ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ESPRESSO GIRL"

Ονομάζομαι Μαρία Ένεζλη.Επάγγελμα δημοσιογράφος.Θα ήθελα να απαντήσω στα όσα γράψατε με αφορμή την παρουσία μου στη στήλη esspresso girl. Δεν πρόκειται σε καμμία περιπτωση να απολογηθώ για κάτι που δεν έχω κάνει, σίγουρα όμως δεν θα αφήσω να με...

διασύρει ο αντιεπαγγελματισμός κάποιων ανθρώπων που θέλουν να ονομάζονται δημοσιογράφοι και απλά μολύνουν τον χώρο. Τη συγκεκριμένη στήλη την γνωρίζω πολύ καλά και γι'αυτό όταν πρίν λίγο καιρό μου έγινε πρόταση αρνήθηκα.Δηλώνω λοιπόν υπεύθυνα ότι ουδεμία σχέση έχω με αυτή την στήλη,ότι ουδέποτε έδωσα την συγκεκριμένη συνέντευξη. Κάτι που με κάνει να πιστεύω οτι η συγκεκριμένη δημοσιογράφος ή όποιος άλλος βρίσκεται πίσω απο αυτό έχει μάλλον τελειώσει σχολή σεναρίου-σκηνοθεσίας και θα μπορούσε κάλλιστα να γράψει έργο επιστημονικής φαντασίας.Απλά λυπάμαι, όχι για τον εαυτό μου αλλά γι'αυτούς που "ευνουχίζουν" την δημοσιογραφία."

Με εκτίμηση,

Μαρία Ένεζλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου